מדיניות משלוחים ואספקה
אפשרויות המשלוח לבחירתכם:
1. איסוף ליום העסקים הבא
- במהלך ההזמנה ניתן לבחור באיסוף ליום העסקים הבא של המוצרים שנרכשו באתר גלואו בחנות גלואו בלבד ברחוב שד’ בן גוריון 11, אשקלון.
- ההזמנות יסופקו לפי התנאים הבאים:
- הזמנה שבוצעה בימים א’-ד’ החל מהשעה 17:00 תחשב כאילו בוצעה ביום שלמחרת ולפיכך תסופק בהתאם.
- הזמנה שבוצעה ביום ד’ – החל מהשעה 17:00 ועד ו’ בשעה 11:00 תסופק ביום א’.
- הזמנה שבוצעה ביום ו’ – החל המשעה 10:00 ועד א’ בשעה 09:00 תסופק ביום ב’.
- המוצרים ימתינו בחנות גלואו, החל מהשעה 17:00 ביום הפעילות הבא ליום שבו התקבלה, נבדקה ואושרה ההזמנה (בהתאם לימי הפעילות של הסניף הרלוונטי).
- הלקוח לא יקבל הודעה על כך שהמשלוח שביצע באתר גלואו מוכן לאיסוף. עליו לברר זאת עם החנות בטלפון מספר: 050-346-2666 לפני הגיעו לחנות לאיסוף המשלוח.
- הזמנות שיבוצעו באתר בתקופות של ביצוע מכירות מיוחדות באתר וכן בתקופה של 7 ימים לאחר מכן, יסופקו עד 7 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה. לעניין זה “מכירות מיוחדות” כגון: ימי מכירות של shopping.il, יום הרווקים הסיני, black Friday ,ימי glowsale, מימוש של הטבות שנשלחות בדיוור ישיר וייעודיות לאתר הסחר, וכיוצ”ב.
- עם אריזת ההזמנה של המשלוח לאיסוף יישלח ללקוח דואר אלקטרוני ו/או הודעת SMS ו/או הודעת WhatsApp למספר הטלפון אותו מסר הלקוח בעת ביצוע ההזמנה ליידע אותו בדבר אריזת ההזמנה, והלקוח יוכל להגיע לחנות גלואו ולאסוף את המשלוח מדלפק הקבלה (על-פי האמור בדואר האלקטרוני ו/או בהודעת ה-SMS ו/או בהודעת ה-WhatsApp).
- על הלקוח לאסוף את המוצרים מהסניף הנבחר תוך 2 ימי עסקים מהמועד בו ההזמנה מוכנה לאיסוף, שכן באם הלקוח לא יגיע תוך המועד האמור, גלואו תהא רשאית לבטל את ההזמנה (מבלי לחייב את הלקוח עבור עלות המוצרים) ולחייב את הלקוח בדמי טיפול על סך 24 ₪ בנוסף לעלות הכנת המשלוח (ככל שרלוונטית). בנוסף, במקרה כאמור גלואו תהיה רשאית למנוע מהלקוח לבצע רכישות עתידיות באמצעות האתר.
2. איסוף אקספרס לאחר 3 שעות
- בהזמנה של מוצרים המוגדרים “אקספרס” (כיתוב באדום “מוצר אקספרס” בתיאור המוצר) ניתן לבחור באפשרות “איסוף אקספרס” של המוצרים, כלומר תוך 3 שעות מקבלת ההזמנה (ובלבד שההזמנה התקבלה עד השעה 11:00), ללא עלות, בחנות גלואו.
- ברגע שההזמנה תהא מוכנה לאיסוף בחנות, גלואו תיידע את הלקוח בדואר אלקטרוני ו/או בהודעת SMS ו/או בהודעה WhatsApp לטלפון הנייד אותו הקיש הלקוח כי הזמנתו מוכנה לאיסוף והלקוח יוכל להגיע לחנות ולאסוף את המשלוח בדלפק הקבלה.
- באם הלקוח לא יגיע לאסוף את המוצרים מהסניף הנבחר תוך 3 ימי עסקים מהמועד בו קיבל הלקוח הודעת SMS שההזמנה לוקטה ומוכנה לאיסוף, ולחלופין לא תואם בין הצדדים מועד אחר, גלואו תהא רשאית לבטל את ההזמנה (מבלי לחייב את הלקוח עבור עלות המוצרים) ולחייב את הלקוח בדמי טיפול בסך 24 ₪ בנוסף לעלות הכנת המשלוח (ככל שרלוונטית). בנוסף, במקרה כאמור גלואו תהיה רשאית למנוע מהלקוח לבצע רכישות עתידיות באמצעות האתר.
3. שילוח ליום העסקים הבא
- במהלך ההזמנה ניתן לבחור במשלוח באמצעות שילוח לבית הלקוח לכתובת בישראל הנכללת ברשימת אזורי המשלוח של גלואו בלבד. במידה והלקוח מעוניין שהמשלוח יגיע ליישוב אליו לא מבוצעת אספקה יומית, מועד המשלוח יקבע בהתאם למועדי החלוקה של חברת המשלוחים. רשימת היישובים אשר לא ניתן לבצע אליהם משלוח מאתר גלואו מפורטת בקישור הנ”ל.
- על אף האמור, ייתכן שלא ניתן יהיה לספק משלוחים לישובים מסוימים בישראל (לרבות על-פי הנחיות ומדיניות חברת המשלוחים החיצונית) למרות שנכללים ברשימת אזורי המשלוח של גלואו.
- עלות המשלוח עליה יחוייב הלקוח תהיה כדלקמן:
- משלוח להזמנה שערכה עד 240 ₪ המבוצעת באשקלון – 24 ₪.
- משלוח להזמנה שערכה עולה על 240 ₪ המבוצעת באשקלון – ללא עלות.
- משלוח להזמנה שערכה עד 400 ₪ המבוצעת מחוץ לאשקלון – 40 ₪.משלוח להזמנה שערכה עולה על 400 ₪ – ללא עלות.
- יובהר כי מחירי המשלוח כוללים מע”מ וכי אינם חלק מערך ההזמנה אלא יתווספו עליה בחיוב נוסף.
- גלואו לא תהא אחראית בגין עיכובים שאינם בשליטתה ו/או שמקורם בלקוח ו/או במבצע המשלוח, לרבות אך לא רק עיכוב בגין קושי ליצור קשר עם הלקוח בשעות התיאום. עיכוב כאמור לא ייחשב כהפרת התחייבות של גלואו לאספקת המוצר.
- אספקת מוצרים באמצעות משלוח שנרכשו באתר תתאפשר בתוככי מדינת ישראל ואזורי משלוח מסוימים בלבד כפי שמוגדרים על-ידי גלואו ועל-פי שיקול דעתה בלבד. יובהר כי על אף האמור גלואו תהא רשאית לשנות מעת לעת את אזורי המשלוח על-פי שיקול דעתה וללא מתן הודעה מוקדמת מראש. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, גלואו תהיה רשאית לסרב לספק מוצרים באמצעות משלוח גם לכתובת שבתחום אזורי המשלוח כאשר האזור מוגבל גישה מבחינה ביטחונית ו/או מבחינה טכנית ו/או נדרשות פעולות מיוחדות לצורך אספקת המשלוח לאותו אזור ו/או נשקפת לשליח סכנה כלשהיא ו/או מכל סיבה אחרת, והכל לפי שיקול דעתה הבלעדי של גלואו.
מובהר בזאת כי משלוחים עד הבית של הזמנות אשר במסגרתן הוזמנו גם מוצרים המורשים לשימוש על ידי בעלי תעודה מוסמכת בלבד, ימסר המשלוח בתלות בהצגת התעודה האמורה, ובהעדרה לא ימסר המשלוח והלקוח יחויב בדמי המשלוח. - 2.5 למוצרים אשר יזמנו עד השעה 11:00 לפני הצהריים וביום עסקים רגיל, יהא זמן האספקה כדלקמן:
- 2 ימי עסקים למשלוח בתוך העיר אשקלון.
- 5 ימי עסקים למשלוח מחוץ לעיר אשקלון ובתחומי מדינת ישראל.
- מוצרים אשר יוזמנו לאחר השעה 11:00 האמורה יחשבו כמי שהוזמנו ביום העסקים הבא.
- במידה ולא ניתן יהיה לבצע את המשלוחים האמורים בזמני האספקה האמורים, תינתן ללקוח האפשרות לבטל את העסקה.
- הזמנות שיבוצעו באתר בתקופות של ביצוע מכירות מיוחדות באתר וכן בתקופה של 7 ימים לאחר מכן, ישלחו ויסופקו לכתובת שמסר הלקוח עד 7 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה. לעניין זה “מכירות מיוחדות” כגון: ימי מכירות של shopping.il, יום הרווקים הסיני, black Friday , ימי glowsale, מימוש של הטבות שנשלחות בדיוור ישיר וייעודיות לאתר הסחר, וכיוצ”ב.
- ביום בו אמור המשלוח להגיע ללקוח תשלח לו הודעת SMS ופרטי השליח לתיאום מסירת המשלוח על ידי חברת השליחויות.
- לקוח שתואם עמו משלוח ולא היה באותה כתובת במועד שתואם בינו לבין השליח יחויב בדמי משלוח נוספים בגין משלוח חוזר (אם חויב), וזאת אף אם המשלוח המקורי היה ללא דמי משלוח מכל סיבה שהיא.
- משלוח הכולל מוצרים המחייבים בקרת טמפרטורה אשר לא סופק ללקוח מהסיבה שהלקוח לא היה בכתובת ובמועד שתואם, יוחזר לחנות גלואו והלקוח יידרש להגיע לחנות גלואו לצורך איסוף המשלוח. מודגש כי משלוח כאמור לא ישלח ללקוח בשילוח חוזר.
- במידה ולא ניתן יהיה ליצור קשר עם הלקוח בפרטי הקשר שמסר בעת ביצוע ההזמנה, במשך 3 ימים לאחר מועד ביצוע ההזמנה, גלואו תהא רשאית לבטל את ההזמנה (מבלי לחייב את הלקוח עבור עלות המוצרים) ולחייב את הלקוח בדמי טיפול על סך 24 ₪ בנוסף לעלות הכנת המשלוח (ככל שרלוונטית). בנוסף, במקרה כאמור גלואו תהיה רשאית למנוע מהלקוח לבצע רכישות עתידיות באמצעות האתר.
- מובהר בזאת כי ימי חול המועד, ערבי חג וחגים ייחשבו לצורך האמור כימי ו’ ושבת בשינויים המחויבים ולפי העניין.
חשוב לדעת!
משלוח ואיסוף מוצרים הדורשים תעודה מוסמכת
איסוף עצמי של טובין המורשים לשימוש על ידי בעלי תעודה מוסמכת בלבד (המכונות – OTC), ימסרו הטובין בהצגת תעודה שכזו בלבד. מובהר בזאת כי משלוחים עד הבית של הזמנות אשר במסגרתן הוזמנו מוצרים המותרים בשימוש לבעלי תעודת הסמכה בלבד ימסרו לבעלי ההסמכה או בהתאם להצגת יפוי כח מטעמם.
באם אתה מעוניין שאדם אחר יקבל את המשלוח עבורך, יש למלא טופס ייפוי כוח, להדפיס ולחתום על הטופס ולדאוג שמקבל המשלוח (ששמו מצוין בטופס) ימסור את הטופס החתום לשליח לשם קבלת המשלוח.
הובלה מיוחדת והרכבה
בטובין אשר נדרשת לגביהן הובלה מיוחדת ו/או הרכבה, יתואם הדבר בין החנות לקונה, והלקוח יחוייב בדמי הובלה מיוחדת ו/או הרכבה בנפרד ובדמי טיפול.
אנחנו כאן לשירותכם! לבירורים, שאלות ושירות לקוחות
- ניתן לבדוק בכל עת מה סטטוס ההזמנה בעמוד היסטוריית ההזמנות.
לפניות ובירורים ניתן להשאיר הודעה בטופס צור קשר או לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 050-346-2666 בימים א’-ה’ בין השעות 17:00-09:00 ובימי שישי 12:00-09:00. - להתכתבות בהודעת SMS ו/או Whatsapp בנושא רכישה באתר 050-346-2666.
- להתכתבות בהודעת SMS ו/או Whatsapp בנושא רכישה בחנות 050-346-2666.
- מובהר כי על אף האמור לעיל גלואו תהיה רשאית לשנות את אזורי המשלוח, את גובה דמי המשלוח ואת מדיניות המשלוחים והאספקה מעת לעת וללא צורך במתן הודעה מוקדמת מראש (להוציא הזמנות שכבר בוצעו ואושרו).